Friday, September 30, 2011

First Time Ber Blog


Hari ini dalam sejarah bagi diri aku kerana aku akhirnya create gak 1 blog untuk kemajuan diri aku.
ni kira 1st time lah aku ber blog, mem blog, ter blog dengan blogspot ni. haha

Kalau sebelum ni aku layan MS,FS,FB, twitter dan google+, lepas ni aku kene lah banyak layan blog,
ni bukan ape, saje lah nk buang masa abiskan masa update blog.
Lepas ni ada benda baru buat lagi yang baru. hehehe

Dah lah baru 1st time ada blog, takkan lah nak cerita panjang2, so cerita kita tamat disini dahulu

-tamat-

2 comments:

  1. kalau dah nama ahlong.. ke abang long ke... mmg jenis kerat tangan.. wat naya.. tapi kalau kita kira2 semula.. bank2 kita tak kurang mencekiknya... cuma tindakan diorang less aggresive kut..

    ReplyDelete
  2. haha.. mmg pon.. bank lagi gantung leher..

    ReplyDelete