Friday, October 28, 2011

Real Steel

21 oktober Real Steel jadi tontonan aku di City Square JB, cerita tu dari mula kluar mmg aku excited nk tgk sbb iklan pon dah gempak, mungkin ape pandangan aku pon mungkin sama seperti kaki2 wayang yang dah tgk cerita ni, cerita superb dan paling2 superb tahun ni, tak pernah lagi aku tgk cerita sehebat cerita ni.

Then dalam cerita ni pon peralatan yg digunakan mmg lah amat canggih, sampaikan phone ngan laptop dia tu pon teknologi canggih, tu lah kot rekaan masa akan dtg, tp xtaw lah tu hanya rekaan atau akan jadi kenyataan suatu hari nanti.

tak sia2 tiket hari tu RM12, pergi 4org, aku bersama 3 rakan lain (haziq abdul rahman, haziq bahar dan juga faka), haziq bahar lagi lah, siap tepuk tangan dlm tu bila perlawanan robot yg bernama ATOM tu menang...

bagi aku pelakon kecil comel tu pon pandai melakonkan watak cerita tu, mmg nice sangat lah kan. Cerita ni sesuai ditonton oleh semua lapisan masyarakat dan bagi golongan 18 tahun keatas sahaja, sbb amaran ni sempat aku ambil. haha... tp bagi aku cerita ni mmg best kanak2 pon boleh tonton, kompem tak tido nye.
tapi kalau pak cik makcik yang sakit jantung tak payah lah tengok.. buat terkejut je.

sapa yang belum pergi tengok, haha mmg rugi, beli DVD jelah...

No comments:

Post a Comment